środa, 24 kwietnia 2013

Spacery

Z Rasko spacerujemy codziennie, czasem pójdziemy na jakiś dłuższy, 2-godzinny spacer, generalnie staram się nie przemęczać szczeniaka. Byliśmy już kilka razy w pobliskim parku i małym lasku, choć wiem że nie powinnam z nim tam chodzić z powodu kwarantanny, Rasko jest dopiero po pierwszym szczepieniu i odrobaczeniu. Od wczoraj biegamy po polu, pies to uwielbia, jest tam dość... pusto i Raskowatego nie ma co rozpraszać, a często mu się to zdarza. Robi się coraz cieplej, psu wiecznie za ciepło, nie wiem co będzie latem. Na spacerach Rasko uwielbia zaczepiać moje psy, którym niekoniecznie się to podoba, Raskuś na nie skacze, chce się bawić, Tropek i Cece tylko warczą i uciekają od niego. Mam wrażenie że trochę tęskni za rodzeństwem, zabawa ze mną to nie to samo co z nimi, a moje psy nie chcą pomóc. Jest jak jest, choć nawet na zdjęciach widać jakby się lubili, zdjęcie z Cece to zdjęcie z pogoni, Tropek w miarę akceptuje Rasko, lampi się na niego ale pobawić się nie chce, cóż się dziwić 11-letniemu psu? Chęć do zabaw u niego minęła, za to z Rasko na odwrót. Nie wiecie jak cieszę się na wolny czwartek i majowy weekend! W końcu luz, trochę więcej czasu dla Rasko, dłuższe spacery rano i nie tylko. Moje wolne dni niestety wcale nie oznaczają wstawania później, ewentualnie pół godzinki, przecież pies chce na spacer i śniadanko. Spacery będą dłuższe, Rasko porządnie się wybiega, wcześniej ze względu właśnie na szkołę wychodziliśmy na 30 min, dla Rasko to jest nic. Cieszę się, że Rasko tak lubi spacery, ja też lubię :)
Jakość większości zdjęć jest jaka jest, robione moją komórką. Problemy z aparatem .. ;(










4 komentarze:

  1. ślicznego masz psa, będę odwiedzać i komentować. Dodaje do obserwowanych i mam nadzieję że ty też będziesz komentować i dasz do obserwowanych.
    pozdrawiam :*
    http://moje-slonce-tosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w twoim psie *o*. Oddaj mi go! Super, że Rasko jest pełen energii, jak dla mnie to dobrze;). Trzymaj się i pozdrowionka:3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oddam, mój!!! xd
      Tak, włącza mu się ADHD ;DD

      Usuń
  3. Ślicznego masz pieska też bym chciała takiego mieć :D

    OdpowiedzUsuń